Je nepředstavitelné, aby si někdo pořizoval svůj vlastní web záměrně s úmyslem postrádat na něm návštěvníky. Takový web by totiž nesloužil žádnému účelu, jeho existence by neměla žádný smysl, a kvůli tomu přece nebude nikdo vynakládat čas, energii a peníze.
Jenže kdybychom skutečně zjistili, jak si všechny internetové prezentace vedou, zjistili bychom, že se většina toho, co je na internetu zveřejněno, nikdy k potenciálním zájemcům o toto nedostane. I když tu je publikováno kdeco, většinou se o to neprojevuje zájem, a to proto, že lidé často ani netuší, že nějaký určitý web existuje. A když se o něm neví, je jasné, že ho nikdo nehledá, a pokud by ho snad našel, pak spíše jen čirou náhodou. A to samozřejmě není možné považovat za nějaký úspěch.
A zejména ti, kteří hodlají na internetu podnikat, tedy musí zajistit, aby se o jejich webu vědělo. Podnikání bez zákazníků je nejen nesmyslné, ale i vysloveně zbytečné. Protože podnikáním se vydělává, a bez návštěvnosti webu se nevydělá ani koruna.
Jenže co když někdo z podnikatelů nenavštěvovaný web má a navzdory všem svým snahám ne a ne zajistit si dostačující sledovanost a využívanost takové nabídky? Co potom s tím?
Když chce někdo právě popsaný stav věcí změnit k lepšímu, potřebuje fungující reklamu. Tedy nejlépe PPC propagaci. Protože ta podnikateli i komukoliv jinému zajistí návštěvnost, a to nejen u nás v České republice. Taková reklama nepřesvědčí k návštěvě a následnému využití jenom našince, přesvědčit dokáže taková PPC reklama Německo i kteroukoliv jinou zemi s jejím obyvatelstvem. A když má oslovit PPC reklama Rakousko nebo kteroukoliv jinou světovou končinu, může se to podařit. Jen se musí vědět, jak na to. Protože to samozřejmě není jenom tak, amatér si s tím pochopitelně neporadí. Ale profesionálové dokážou číkoliv web zviditelnit. A to se pak určitě vyplatí.